Student NEWS - nr 40 - okładka
W numerze m.in.
 
Humor dnia

- Wiesz co Michał, jak sobie pomyślę jaki ze mnie inżynier... to się boję iść do lekarza.

.            

Microsoft Office w EduAkcji

 

Poniżej odpowiedzi na pytania zadawane przez Was przy zakupie Microsoft Office na stronie www.edu-akcja.pl

 

• Co się dzieje z moja licencją po skończeniu studiów, zmianie pracy, zmianie nazwiska?

Licencja jest ważna dożywotnio.

 

• Kiedy będą dostępne nośniki do Office 2007 związane z Edu-akcją?

Nośniki do Office 2007 już są dostępne w sprzedaży.

 

• Czy mogę używać tej wersji Office w jakiejkolwiek firmie?

Nie, licencja pozwala na użytkowanie programu jedynie w celach niekomercyjnych.

 

• Czy mogę sprzedać do prasy artykuł napisany na tym oprogramowaniu, gdy mam licencję na Office w edukacji?

Nie, ponieważ byłoby to niezgodne z licencją, wykorzystanie oprogramowania do celów komercyjnych.

 

• Na ilu komputerach mogę w tym samym czasie zainstalować Office?

Tylko na jednym komputerze.

 

• Jakie dokumenty uprawniają do zakupu produktu?

Legitymacja uczniowska/studencka, zaświadczenie o zatrudnieniu w placówce edukacyjnej potwierdzające status nauczyciela/wychowawcy/trenera/instruktora, książeczka instruktorska lub karta rabatowa ZHP potwierdzająca przynależność do kadry ZHP.

 

• Gdzie znajduje się klucz licencyjny?

Klucz znajduje się na żółtej naklejce, naklejonej na jednej z płyt do instalacji.

 

• Czy mogę odebrać program osobiście

w siedzibie firmy?

Nie, wysyłka odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej.

 

• Co otrzymam w przesyłce?

Fakturę zakupu, imienną umowę licencyjną EULA Student Select oraz nośniki z programem opatrzone kluczem licencyjnym.

 

• W jaki sposób mogę zapłacić za towar?

Wyłącznie przelewem – bankowym lub przez Internet.

 

• Zamawiam program w imieniu mojej córki. Czyje dane mam podać do faktury - dziecka czy moje?

Dziecka – faktura będzie wystawiona na dane osoby uprawnionej do zakupu tego oprogramowania, a nie jej rodzica/opiekuna.

 

• Czy program wiąże się na stałe z jednym tylko komputerem?

Nie, oprogramowanie można zainstalować na innym komputerze, ale dopiero po odinstalowaniu go z dotychczasowego komputera.

 

• Kiedy i na jaki adres wysłać skan dokumentu uprawniającego do zakupu?

Skan dokumentu należy przesłać po złożeniu zamówienia na stronie

www.edu-akcja.pl, na adres e-mail: edu-akcja@edu-akcja.pl 

lub na numer faxu: +48 22 355 16 91.