Kompanie potrzebują innowacji żeby się rozwijać, ale często zapominają spojrzeć ponad ich własne marki/produkty. Na przykład Sony. Sukces związany z nowościami dla odbiorców (klientów) takimi jak walkman, wiązał się oczywisty sposób ze zmianami okoliczności w jakich ludzie chcieli słuchać muzyki. Apple spieniężyło te zmiany w popycie na iPody, wprowadzając (oferując) nowy sposób słuchania muzyki i tworzenia własnej kompletnej muzycznej biblioteki.
Ta książka pokazuje jak możesz połączyć te możliwości, które są ukryte w zasięgu wzroku (w polu widzenia). Wprowadza model "najpierw/popyt na innowacje i rozwój" , który pokaże ci jak zostać bezstronnym obserwatorem ludzkiej konsumpcji i codziennym zachowaniu. Rafinacja tej umiejętności pomaga firmom generować organiczny wzrost przez nowe produkty, usługi, rozwiązania i doświadczenia, które naprawdę podnoszą jakość ludzkiego życia. Odkrywając procesy innowacyjne takich firm jak: BMW, Zara, GE Healthcare i Frito-Lay, książka "Ukryte w zasięgu wzroku" oferuje ci nowe podejście do rozpoznawania i zrealizowania strategii wzrostu dla twojej firmy.
ERICH JOACHIMSTHALER
założyciel i dyrektor generalny "Vivaldi Partners" - frmy zajmującej się doradztwem w zakresie strategii i zarządzania