Kieszonkowe poradniki dla zabieganych

Pierwszy raz w Polsce: kieszonkowe poradniki dla zabieganych. Pierwsze w Polsce kieszonkowe poradniki z różnych dziedzin wydawnictwa Flashbook.pl pojawiają się właśnie na półkach księgarń. Warszawa, 2007-10-23 – Na półkach księgarń w całej Polsce pojawiają się właśnie pierwsze w Polsce kieszonkowe poradniki z różnych dziedzin. Mini-książki wydawnictwa Flashbook.pl adresowane są do osób poszukujących szybkich, konkretnych porad związanych z określonymi dziedzinami wiedzy – takimi jak np. negocjacje czy biznesplan.

Głównymi odbiorcami nowych książek mają być młode, zapracowane osoby, które chętnie poszerzyłyby swoją wiedzę, ale nie mają zbyt wiele czasu na lektury. Nowe książki, poza zupełnie nowym formatem wyróżnia graficzny projekt HyperPage, na którym je oparto. Uwzględniono w nim miejsce na dodatkowe komentarze, odsyłacze do Internetu itp. Są też krótkie podsumowania dla tych, którzy chcieliby skupić się na wybranych fragmentach książki.

W Polsce nie było do tej pory kieszonkowych poradników. To trochę tak, jakbyśmy do tej pory korzystali z telefonów wielkości walizki” – komentuje Stefan Chmielewski z Flashbook.pl – „Nikt nie kupuje książek dlatego, że są grube i ładnie wyglądają na półce. Czytelnicy chcą konkretnej wiedzy w przystępnej i poręcznej formie – właśnie dlatego łączne nakłady kieszonkowych poradników zagranicą sięgają milionów egzemplarzy

Pierwsze tytuły Flashbook.pl, które rozpoczynają serię kieszonkowych poradników to „Lepsza pamięć” ucząca, jak w krótkim czasie zwiększyć zdolność zapamiętywania, „Skuteczne negocjacje” uczące m.in. jak wywalczyć podwyżkę czy korzystne warunki umów oraz dwa tytuły o tematyce biznesowej – „Biznesplan. Jak zaplanować swój sukces” i „Skuteczna reklama. Jak reklamować żeby sprzedać”. Patronami pierwszych publikacji z serii są: Bankier.pl, Interia.pl oraz Twoja-firma.pl i VAT.pl.


Komentarze
Polityka Prywatności