Inf:30 PROC. managerow NIE CZYTA

Ponad 1/3 polskich managerów nie ma czasu na lekturę książek – wynika z badań przeprowadzonych przez Flashbook.pl, wydawcę pierwszych w Polsce kieszonkowych poradników. Z tych samych badań wynika też, że aż 43% managerów narzeka, że książki biznesowe często wcale nie zawierają konkretnych informacji, które można wykorzystać w praktyce.

2.JPGWarszawa, 2007-10-18 – Wydawnictwo Flashbook.pl, które wprowadza właśnie na rynek pierwsze kieszonkowe przewodniki, premierę swoich produktów poprzedziło badaniami postaw polskich managerów wobec książek. Wynika z nich m.in., że bardzo często nie mają oni czasu na sięganie po obszerne poradniki. Aż 89% szefów firm i osób na kierowniczych stanowiskach wskazuje za to dostęp do źródeł konkretnych porad i informacji jako ważny w swojej pracy.

„Większość managerów chce się doskonalić, ale oczekują od książek potraktowania tematów nie tylko fachowo, ale wprost, zwięźle, bez owijania w bawełnę.” – mówi Norbert Kilen z Flashbook.pl”.„Przewodniki Flashbook.pl są odpowiedzią na konkretne potrzeby i to nie tylko szefów firm, ale np. młodzieży, która dzięki Interentowi nauczyła się oczekiwać szybkiego dostępu do informacji.

Część uczestników badania – 41% - wskazała, że dostępne do tej pory książki ustępowały pod niektórymi względami Internetowi. Dlatego przewodniki Flashbook.pl oparto na unikalnym projekcie HyperPageTM, który zawiera m.in. rozwiązania ułatwiające poruszanie się po ich treści, wyszukiwanie w nich konkretnych informacji, a także wplecione w tekst liczne dodatkowe komentarze i odnośniki do źródeł w Internecie.

Kieszonkowe przewodniki Flashbook.pl  w ciągu najbliższych dni pojawią się w księgarniach i największych salonach prasowych w Polsce. Pierwsze tytuły dotyczą tematów związanych z samorozwojem i miękkimi umiejętnościami ( „Skuteczne negocjacje” prof. dr Barbary Schott i „Lepsza pamięć” Rolanda R. Geisselharta) oraz umiejętności związanych z planowaniem i zarządzaniem („Biznesplan” Axela Sinlgera i „Skuteczna reklama” Moniki Bartnik). Patronami całej serii są: Bankier.pl, Interia.pl oraz Twoja-firma.pl i VAT.pl.

Badanie Flashbook.pl zrealizowano metodą CAWI na losowo dobranej grupie 300 polskich managerów w dniach 15-17 października.

Flashbook.pl (www.flashbook.pl) to wydawnictwo powstałe w maju b.r. jako inwestycja start-up jednego z inwestorów skupionych wokół programu LBA Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”. W planach wydawnictwa jest wydanie serii kieszonkowych przewodników biznesowych o tematyce odnoszącej się do zarządzania, miękkich umiejętności przydatnych w pracy i hobby. Pierwsze tytuły ukażą się w sprzedaży pod koniec października 2007 r.


Komentarze
Polityka Prywatności