Moc Dobrych Myśli Beaty Pawlikowskiej

Beata Pawlikowska

Beata Pawlikowska zebrała swoje złote myśli, wskazówki, przemyślenia, zdjęcia z podróży i przepisy kulinarne w nowej serii zatytułowanej „Moc Dobrych Myśli”. Książki ukażą się nakładem Wydawnictwa Burda Książki (dawniej G+J Książki) 15 stycznia. Beata Pawlikowska od lat zaraża swoich czytelników pasją podróżowania, pozytywnym podejściem do świata i zamiłowaniem do zdrowego stylu życia. Tym razem udało jej się uchwycić piękno świata w barwnych fotografiach i wyjątkowych, magicznych tekstach, które dodają wiary we własne siły i przekonania, że życie jest dobre.

„Kocham Cię”, „Lubię Cię”, „Myśl pozytywnie” i „Myślę o Tobie” to zbiory aforyzmów autorstwa Beaty Pawlikowskiej. Niektóre z nich miłośnicy podróżniczki mieli już okazję poznać dzięki publikowanym na profilu Beaty na Facebooku słynnym „żółtym kartkom”. Myśli te podnoszą na duchu, motywują do działania, mogą być też drogowskazami w sytuacjach, które wydają się bez wyjścia.

Serię „Moc pozytywnego myślenia” uzupełnia książka „Na zdrowie”, w której Beata Pawlikowska zawarła 15 prostych przepisów na całkowicie naturalne potrawy. Każdą z nich można przygotować w zaledwie pół godziny. Podróżniczka zdradziła również swoje kulinarne sekrety gwarantujące doskonałą formę i zdrowie.

Książki z serii „Moc pozytywnego myślenia” zostały zilustrowane autorskimi zdjęciami Beaty Pawlikowskiej, wykonanymi m.in. w trakcie jej podróży do najodleglejszych zakątków Ziemi.

Lubię patrzeć na dobrą stronę świata. Nie po to, żeby udawać, ze problemy nie istnieją, ale po to, żeby czerpać z niej siłę do radzenia sobie z kłopotami. – pisze Beata Pawlikowska w książce „Myśl pozytywnie”.

O autorce:

Beata Pawlikowska - pisarka, podróżniczka, dziennikarka. Z pasją pisze i opowiada o podróżach, spełnianiu marzeń i odnalezieniu się w „dżungli życia”. Organizuje wyprawy do dżungli amazońskiej i w inne egzotyczne miejsca. Pisze książki, felietony i reportaże. Fotografuje. W Radiu ZET prowadzi audycję „Świat według Blondynki”.  Autorka kilkunastu książek, w tym pierwszej polskiej książki opublikowanej przez National Geographic. Silna, samodzielna i odważna. Twierdzi, że te cechy pozwalają spełnić wszystkie marzenia, a jej recepta na osiągnięcie sukcesu to pasja poparta ciężką pracą, która pozwala osiągnąć mistrzostwo w dowolnej dziedzinie.

Patroni medialni:

Dane wydawnicze:

Autor: Beata Pawlikowska, tytuł: „Kocham Cię”, Wydawnictwo G+J Książki, ISBN 978-83-7778-601-7, cena: 16,90 zł, format 130x145mm,  liczba stron: 48, oprawa twarda, data premiery: 27 listopada 2013 r.

Autor: Beata Pawlikowska, tytuł: „Lubię Cię”, Wydawnictwo G+J Książki, ISBN  978-83-7778-600-0, cena: 16,90 zł, format 130x145mm,  liczba stron: 48, oprawa twarda, data premiery: 27 listopada 2013 r.

Autor: Beata Pawlikowska, tytuł: „Myśl pozytywnie”, Wydawnictwo G+J Książki, ISBN  978-83-7778-604-8, cena: 16,90 zł, format 130x145mm,  liczba stron: 48, oprawa twarda, data premiery: 27 listopada 2013 r.

Autor: Beata Pawlikowska, tytuł: „Myślę o Tobie”, Wydawnictwo G+J Książki, ISBN 978-83-7778- 602-4, cena: 16,90 zł, format 130x145mm,  liczba stron: 48, oprawa twarda, data premiery: 27 listopada 2013 r.

Autor: Beata Pawlikowska, tytuł: „Na zdrowie”, Wydawnictwo G+J Książki, ISBN  978-83-7778-603-1, cena: 16,90 zł, format 130x145mm,  liczba stron: 48, oprawa twarda, data premiery: 27 listopada 2013 r.

O Wydawnictwie Burda Książki:

Wydawnictwo książkowe istnieje od ponad dziesięciu lat – wcześniej pod nazwą G+J Książki, od grudnia 2013 roku jako Burda Książki. W ofercie ma około 1000 tytułów. Rocznie wydaje 300 pozycji książkowych. To czołowy wydawca literatury pięknej i popularnej, którego oferta obejmuje ponad 300 tytułów (powieści, thrillery, poradniki, biografie, kulinaria i książki dla dzieci). W 2012 i 2013 roku wydawca otrzymał kolejno dwie statuetki Bestseller Empiku 2011 oraz statuetkę Bestseller Empiku 2012. Wydawnictwo książkowe National Geographic jest liderem w dziedzinie publikacji ilustrowanych. Katalog wydawniczy obejmuje literaturę podróżniczą, poradniki fotograficzne, przewodniki turystyczne, książki popularnonaukowe dla dzieci i dorosłych oraz albumy. W sprzedaży jest ponad 200 tytułów. Znakiem rozpoznawczym publikacji National Geographic jest nie tylko charakterystyczna żółta ramka, ale także doskonałej jakości zdjęcia najwybitniejszych fotografików na świecie.


Komentarze
Polityka Prywatności