Niezależni polscy artyści w projekcie "Wszystko płynie"

Album „Wszystko płynie” to wyjątkowa kompilacja utworów niezależnych artystów z Polski, a zarazem ścieżka dźwiękowa do filmu pod tym samym tytułem. Twórcy nagrań wystąpili m.in. podczas listopadowych Europejskich Targów Muzycznych Gazety Co Jest Grane w Warszawie. Płyta, wydana przez Agorę, jest w sprzedaży od 9 grudnia br.

Na płycie „Wszystko płynie” znalazło się 14 utworów stworzonych przez artystów polskiej niezależnej sceny muzycznej. Składają się one na ścieżkę dźwiękową do filmu „Wszystko płynie” i są unikalnym przeglądem tego, co dzieje się poza głównym nurtem muzycznym w Polsce. Jak oceniają pomysłodawcy powstania albumu, muzycy młodego pokolenia tworzą bez kompleksów, a ich utwory równie dobrze mogłyby powstać w centrach muzyki niezależnej - Nowym Jorku, Berlinie czy Londynie.

Obok zespołów Mitch & Mitch oraz Paula i Karol na płycie pojawiły się piosenki w wykonaniu artystów nieznanych szerszej publiczności, publikowane po raz pierwszy. Słuchacze odnajdą na niej utwory z kręgu gitarowych low-fi ballad (Krzysztof Pożarowski i Konstantine's Lake District), indie elektroniki i popu (The Ploy) oraz low fi rock'u typu Modest Mouse (Eric Shoves Them In His Pockets).

Twórcy utworów z albumu „Wszystko płynie” wystąpili 27 listopada br. w Warszawie podczas Europejskich Targów Muzycznych Gazety Co Jest Grane. Uczestnicy targów mogli też obejrzeć film „Wszystko płynie” w trakcie specjalnych seansów.

Płyta CD „Wszystko płynie" jest w sprzedaży od 9 grudnia br. Jej producentem jest Agora, a patronem medialnym i wydawcą: „Gazeta Wyborcza” oraz „Gazeta Co Jest Grane”.

Partnerami płyty są: Stowarzyszenie Autorów ZAiKS oraz tłocznia płyt XDisc S.A.

Wydanie można kupić
w sieci sklepów Empik, wybranych punktach sprzedaży prasy oraz na www.kulturalnysklep.pl w cenie 19,99 zł.

Album jest promowany w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Gazeta Co Jest Grane”, „Duży Format”, „Wysokie Obcasy”, „Metro”) i internecie (Warszawa.Gazeta.pl, CJG.Gazeta.pl), oraz na plakatach i ulotkach. Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej redakcji „Gazety Wyborczej”, projekt graficzny - Piotr Ivanov.


« powrót
Komentarze
Polityka Prywatności