Sygnowano Fabryka Trzciny vol. 4

Już od dziś w sprzedaży dostępna jest nowa część znanej kompilacji płytowej Sygnowano Fabryka Trzciny vol. 4. Stanisław Trzciński, autor tego dwupłytowego wydania, po raz kolejny przedstawia najciekawsze nagrania wykonawców, którzy w ubiegłych latach występowali w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny.

Na kompilacji, wydanej przez STX Records (Grupa STX JAMBOREE) i EMI Music Poland, znalazły się utwory wielu znakomitych wykonawców. Na dwupłytowym wydawnictwie będzie można usłyszeć nagrania m.in.: Alice Russell, Caravan Palace, Parov Stelar, Matthew Herbert, Jimi Tenor, Giulia y Los Tellarini, Mum, Waglewski Fisz Emade, Miki Urbaniak, Raz Dwa Trzy, Lambchop. Wszyscy artyści obecni na kompilacji występowali w warszawskim Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny lub, co jest nowością od tegorocznej edycji, w filii tego centrum artystycznego - w Skwerze.


Sygnowano Fabryka Trzciny vol. 4 to mieszanka muzyki klubowej i jazzu. Wysublimowana i nowoczesna, a jednocześnie przystępna kompilacja, stwarzająca możliwość zanurzenia się w najmodniejszej muzyce zarówno polskich jak i zagranicznych artystów.


Oddajemy w ręce wielbicieli muzyki kolejny bardzo interesujący album, czwartą część naszej bestsellerowej kompilacji. Przez sześć lat działalności Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny wielu ciekawych i znakomitych artystów prezentowało się na jego muzycznej scenie. Cieszy fakt, że nasze wydawnictwo zyskuje coraz większą rzeszę fanów, którzy doceniają to że każdy z wykonawców jest artystyczną indywidualnością, nierzadko prezentującą ambitny i awangardowy repertuar, mówi Stanisław Trzciński - producent albumu.


Tegoroczna edycja kompilacji oprócz starannie wyselekcjonowanego repertuaru muzycznego i ciekawych brzmień zawiera także specjalnie wydany 32 stronicowy album ze zbiorem zdjęć dokumentujących wydarzenia w Fabryce Trzciny oraz w Skwerze, a także przedstawiających wyjątkową architekturę obydwu obiektów.


Podczas imprezy premierowej płyty, w dniu 23 października 2009 roku na jedynym w Polsce koncercie wystąpił zespół Giulia y Los Tellarini. Hiszpańska grupa swoją muzyką oczarowała słynnego amerykańskiego reżysera Woody'ego Allena, który wykorzystał ich nagrania filmie "Vicky Cristina Barcelona". Muzyczna podróż świat kompilacji "Sygnowano Fabryka Trzciny vol. 4" rozpoczyna utwór "Il Principe" pochodzący z ich z debiutanckiej płyty.

Lista utworów "Sygnowano Fabryka Trzciny vol. 4"
CD1

1.


2. Esperanza Spalding - I Know You Know
3. Barabás Lőrinc Eklektric - Famous
4. Jimi Tenor - Black Hole
5. Aronas - Dance, Dance, Dance
6. Tord Gustavsen Trio - Being There
7. Matthew Herbert - The Movers And The Shakers
8. Michał Grott & Pinnawela - I'm Lost
9. Tempfolder - Fish On Wheels
10. Trifonidis Orchestra - Chimpanzee
11. Parov Stelar - Love
12. Caravan Palace - Jolie Coquine
13. Alice Russell - Two Steps
14. Mika Urbaniak - In My Dreams
15. The Five Corners Quintet - Shake It
16. Clara Hill's Folkwaves feat. Marc Mac - Everything
17. A Camp - I Can Buy You

CD2

1. Transglobal Underground - Border Control

2. Marika - So Sure

3. Psio Crew - Pude

4. L.U.C - Stan Halucynogenny

5. Renton - Walk Aside

6. Ladytron - Burning up

7. Zagar & György Ligeti - Eastern Sugar

8. Dick4Dick - Gina

9. Animal Collective - Water Curses

10. Lambchop - Close Up And Personal

11. Raz Dwa Trzy - Jesteśmy na wczasach

12. Waglewski Fisz Emade - Męska Muzyka (Live at Fabryka Trzciny)

13. Chango Spasiuk - Canto a Ñande Reta

14. Silver Rocket - Space Oddity

15. Maria Sadowska - Time 4 Love

16. Phil Manzanera & Leszek Możdżer - After Magritte

17. Mum - Don't Be Afraid, You Have Just Got Your Eyes Closed



Sponsorem imprezy promującej płytę w Fabryce Trzciny jest producent wina Carlo Rossi.
Patroni medialni płyty i koncertu: Chilli ZET, AMS, VH1, Miesięcznik ELLE, Dom & Wnętrze, Dwutygodnik VIVA, Warsaw Voice, Videoboard, cgm.pl, mediamikser.pl oraz portal Wirtualna Polska.

Wydawcami płyty "Sygnowano Fabryka Trzciny vol. 4" są STX Records (Grupa STX JAMBOREE) i EMI Music Poland.

***
STX JAMBOREE - połączona w 2006 roku struktura istniejącej od 1997 roku STX RECORDS (a także BA Booking Agency) oraz istniejącej na rynku od 1991 roku AGENCJI JAMBOREE. Agencja STX JAMBOREE jest obecnie najszybciej rozwijającą się firmą w branży muzycznego marketingu, pionierem we wprowadzaniu nowych rozwiązań marketingowych i strategicznych oraz kompleksowej obsługi klienta w wymienionych dziedzinach.
STX JAMBOREE to organizator i producent wydarzeń muzycznych oraz wydawca płytowy. Specjalizuje się także w tzw. marketingu muzycznym oraz wykorzystaniu szeroko pojętego show biznesu w komunikacji marketingowej. Jest to zespół kompleksowych działań z zakresu Marketing Services: eventów, BTL, kreacji, planowania kanałów komunikacji, PR, ambient mediów itd. Celem jest wspomaganie wzrostu sprzedaży produktów i usług, promowanych za pomocą muzyki i innych dziedzin rozrywki. Zakres działalności agencji obejmuje między innymi: kompleksową organizację i produkcję imprez, wydarzeń specjalnych i eventów (m.in. dwie edycje Zawodów Jeździeckich Toyota Sygnity World Cup), koncertów (m.in.: James Brown, Ray Charles, Macy Gray, Diana Krall, Grace Jones, Natalie Cole, M People, Woody Allen and His New Orleans Jazz Band, Kylie, Scorpions), festiwali (m.in.: PKO BP London Live, sześć edycji Festiwalu Jazz Jamboree, Zaczęło się w Polsce - koncert z okazji 20. Rocznicy Odzyskania Wolności i Upadku Komunizmu (z udziałem m.in. Kylie), a także gali wręczenia nagród muzycznych FRYDERYK (2007-2010); wydawanie płyt (w tym kompilacji Pozytywne Wibracje, Pinacolada, Pieprz i Wanilia, Global Chillout, Sygnowano Fabryka Trzciny, After Hours); oraz od wielu lat - pozyskiwanie licencji do muzyki zagranicznej do reklam. Celem STX JAMBOREE jest skuteczne kształtowanie strategii marketingu muzycznego i show biznesu dla swoich klientów oraz agencji reklamowych; jak również realizacja wybranych zagadnień z zakresu PR, BTL i marketingu.

Komentarze
Polityka Prywatności