Pierwsza encyklopedia w wersji kieszonkowej

Najsłynniejsza w Europie encyklopedia w formacie kieszonkowym po raz pierwszy po polsku. Od 20 października w sprzedaży z „Gazetą Wyborczą” oraz w księgarniach w całej Polsce! Nowa publikacja „Encyklopedia ŚWIAT i POLSKA 2007” jest wspólnym przedsięwzięciem Wydawnictwa Naukowego PWN i „Gazety Wyborczej”. W książce o małym formacie, ale liczącej aż 1256 stron mieści się ponad 300 000 najbardziej aktualnych i wiarygodnych informacji oraz danych o wszystkich państwach świata.

„Encyklopedia ŚWIAT i POLSKA 2007” to pierwsze polskie wydanie słynnego „Calendario Atlante De Agostini” wydawanego co roku, od ponad 100 lat we Włoszech przez Instituto Geografico De Agostini. Zarówno  w ojczyźnie, jak i w wielu innych krajach publikacja ta  zyskała sobie opinię najbardziej aktualnego i wiarygodnego źródła informacji o świecie, którego coroczne edycje są starannie aktualizowane.

Polska edycja, podobnie jak wydanie oryginalne  zawiera informacje dotyczące bieżącej sytuacji  politycznej i ekonomicznej każdego państwa, regionów  oraz całego świata.

Szczegółowe i aktualne dane dla każdego państwa odnoszą się do: demografii i sytuacji społecznej, finansów i bankowości, rolnictwa, przemysłu i usług, transportu i komunikacji, a także położenia i warunków geograficznych.

Osobny, obszerny rozdział, przygotowany przez Wydawnictwo Naukowe PWN, został poświęcony Polsce.

Wszystkie informacje i dane podane są w przejrzysty i zwięzły sposób (liczne tabele i diagramy), jednakowy dla wszystkich krajów, co umożliwia ich łatwe porównywanie.

Książkę zamyka 96-stronicowy atlas świata z kolorowymi mapami kontynentów i państw oraz flagami wszystkich krajów i mapą stref czasowych.

Encyklopedię, obok rzetelności i aktualności, wyróżnia charakterystyczny, niezwykle poręczny format:  zaledwie 7,8 cm x 16 cm, co sprawia, że jest zawsze pod ręką. Mieści się w kieszeni tornistra, teczki, plecaka, w damskiej torebce i w kieszeni marynarki, a nawet ... dżinsów.

 

Polska edycja ma taki sam format, tak samo trwałą oprawę i papier jak wydanie oryginalne.

Dane w niej zawarte  aktualizowano do ostatniej chwili przed przekazaniem do druku we wrześniu 2006. Adaptacji materiału do polskiego wydania dokonało Wydawnictwo Naukowe PWN na podstawie swoich - największych w Polsce - zasobów encyklopedycznych.

 

„Encyklopedia ŚWIAT i POLSKA 2007” będzie dostępna w sprzedaży od 20 października,
w cenie 34 zł
 Dystrybucję w punktach sprzedaży prasy prowadzi AGORA S.A., dystrybucję na rynku księgarskim – Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książkę można także zamówić w obu firmach telefonicznie oraz przez Internet:

w Wydawnictwie Naukowym PWN: pod numerem telefonu 0801 33 33 88 oraz w księgarni internetowej PWN  www.pwn.pl, a także w Gazecie Wyborczej: pod numerem telefonu 0801 130 000 lub przez Internet na www.gazeta.pl/kolekcje

 

Specjalna oferta skierowana jest do szkół, które mogą kupić książkę w promocyjnej cenie 24,90 zł + koszty wysyłki (wysyłkowo) lub w księgarniach firmowych Wydawnictwa Naukowego PWN: w GDAŃSKU, przy ul. Korzennej 33/35, w KRAKOWIE, przy ul. Piłsudskiego 3/1, w ŁODZI, przy ul. Więckowskiego 13 i przy ul. Kopcińskiego 31, w POZNANIU, przy ul. Wodnej 8/9, w WARSZAWIE, przy ul. Miodowej 10, we WROCŁAWIU, przy ul. Kuźniczej 56.


Encyklopedia ŚWIAT i POLSKA 2007” to nieocenione źródło łatwo dostępnych, aktualnych i rzetelnych informacji o współczesnym świecie dla wszystkich, którzy na co dzień ich potrzebują: dla biznesmenów, polityków i dziennikarzy, wykładowców i nauczycieli, studentów i uczniów, dla podróżujących i ciekawych świata.

 

Wydawnictwo Naukowe PWN i „Gazeta Wyborcza” planuje – wzorem włoskim - wydawanie co roku,  jesienią, kolejnej zaktualizowanej edycji „Encyklopedii ŚWIAT i POLSKA”.

 

Sprzedaż „Encyklopedii ŚWIAT i POLSKA 2007”  wspiera kampania reklamowa w mediach Agory: „Gazeta Wyborcza”, „Metro”, stacje radiowe TOK FM, Złote Przeboje  oraz portal Gazeta.pl. Od 18 października rusza kampania   w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN 24), w Radio Zet,  PR III i ESKA. Kreację stworzyła agencja DDB Warszawa, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

 

Wydawnictwo Naukowe PWN S.A. jest największym i najbardziej znanym polskim wydawcą publikacji encyklopedycznych, słowników i publikacji naukowych. Nakładem Wydawnictwa ukazuje się około 400 książek rocznie. Wiodącymi publikacjami są encyklopedie uniwersalne i tematyczne, słowniki języka polskiego ( jedyne w Polsce  słowniki normatywne), słowniki obcojęzyczne (w tym ceniona seria słownika angielsko-polskich PWN-Oxford). Wydawnictwo specjalizuje się także w podręcznikach akademickich i książkach naukowych ze wszystkich dziedzin nauki. Z Wydawnictwem współpracuje kilka tysięcy naukowców ze wszystkich ośrodków naukowych w Polsce. Najważniejszym dokonaniem Wydawnictwa jest – WIELKA ENCYKLOPEDIA PWN – największa w dziejach Polski uniwersalna encyklopedia narodowa w 31 tomach, będąca dziełem ponad 3000 autorów i redaktorów.

 

Agora SA jest jedną z największych spółek medialnych w Polsce. Powstała w 1989 r. Od 1999 r. notowana jest na giełdach
w Warszawie i Londynie. Flagowym przedsięwzięciem Agory jest Gazeta Wyborcza - największy dziennik opiniotwórczy w Polsce. Spółka jest również właścicielem lidera na rynku reklamy zewnętrznej - AMS SA - oraz wydawcą
14 magazynów i bezpłatnego dziennika Metro. W 1996 roku Agora zaangażowała się kapitałowo w sektor radiowy. Dziś grupa radiostacji składa się z sieci Złote Przeboje, stacji Roxy FM oraz ponadregionalnego
Radia TOK FM. Agora jest również obecna na rynku internetowym poprzez własny portal Gazeta.

 

 


Komentarze
Polityka Prywatności