Najnowsze teledyski Radiohead na MySpace Music

MySpace Music, (http://www.myspace.com/music) prezentuje trzy nowe teledyski grupy Radiohead, powstałe do piosenek: Weird Fishes, 15 Step oraz Videotape. Dwa z nich zostały już opublikowane, natomiast ostatni – Videotape – można zobaczyć od dziś.


Osobami odpowiedzialnymi za te kreacje są Tobias Stretch ze Stanów Zjednoczonych (Weird Fishes), Niemcy Wolfgang Jaiser i Claus Winter z Niemiec (Videotape) oraz japoński duet Kota Totori (15 Step). Już wcześniej MySpace Music zaprezentował teledysk do utworu Reckoner, stworzony przez Francuza Clementa Pilona, który przez członków zespołu został uznany za oficjalne video. Wszystkie cztery filmy są zwycięzcami konkursu na animowany teledysk, organizowanego przez pierwsze wirtualne studio animacji aniBoom (aniboom.com), wytwórnię TBD Records oraz zespół Radiohead. Zwycięzcy konkursu wybierani byli osobiście przez członków zespołu.

"Konkurs aniBoom, absolutnie zwalił mnie z nóg", powiedział Thom Yorke, lider i wokalista Radiohead. "Jesteśmy dumni, że piosenki z In Rainbows były źródłem inspiracji dla tak wielu niezwykłych kreacji".

W konkursie, wszyscy twórcy oraz fani Radiohead z całego świata, zostali zaproszeni do stworzenia jednominutowej animacji do wybranej piosenki, pochodzącej z ostatniego albumu In Rainbows. Nagrodą było 10.000 dolarów na produkcję pełnometrażowego teledysku. aniBoom otrzymał ponad 1000 zgłoszeń, ze 150 miast, z 40 krajów na wszystkich kontynentach. Konkurs był promowany przez MySpace, Adult Swim oraz aniBoom,com. Fani mogli tam głosować na najlepszy teledysk i pomóc tym samym w wytypowaniu finalistów z pośród których zespół wybierał zwycięzcę. Z powodu niezwykle wysokiego poziomu zgłoszeń, Radiohead zdecydowało o wyborze 4 teledysków zamiast, jak pierwotnie zakładano, jednego. Postarano się także o dodatkowe pieniądze dla pozostałych zwycięzców, za które mogli zrealizować swoje pomysły. Więcej informacji o konkursie na aniBoom.com (http://aniboom.com/radiohead)


O MySpace
MySpace, jednostka Fox Interactive Media Inc., jest czołowym portalem typu lifestyle, służącym do komunikacji ze znajomymi, poznawania kultury popularnej i wywierania pozytywnego wpływu na otoczenie. Dzięki zintegrowaniu profili, blogów, grup, społeczności absolwenckich i forów członkowskich, MySpace skupił wokół siebie skomunikowaną społeczność globalną. Międzynarodową sieć MySpace tworzy ponad 25 lokalizowanych serwisów społecznościowych w Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Kanadzie, Ameryce Łacińskiej, Austrii, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Irlandii, Niemczech, Norwegii, Portugalii, Szwajcarii, Szwecji, Włoszech, Australii, Indiach, Japonii i Nowej Zelandii. Spółka Fox Interactive Media jest częścią News Corp. -

Komentarze
Polityka Prywatności