Zespół Behemoth osiągnął światowy sukces, niespotykany w skali naszego kraju i nieporównywalnie większy od osiągnięć najpopularniejszych artystów muzyki pop!
Od premiery swojej ostatniej studyjnej płyty „Demigod”, Behemoth zagrał 230 (!!!) koncertów na całym świecie, podczas których obejrzało zespół około 240 000 osób. Od listopada 2004 roku Behemoth odbył 3 spektakularne trasy koncertowe w Stanach Zjednoczonych, był oklaskiwany w Ameryce Południowej, Rosji, Turcji, Kanadzie, odwiedził Gwatemalę i Australię, gdzie zagrał tournee jako headliner.
Na scenach całego świata Behemoth występował w towarzystwie największych zespołów metalowych: Danzig, Nile, King Diamond, a podczas letnich festiwali wspólnie z m.in. Iron Maiden, Status Quo, Motley Crue, Motörhead, Saxon czy Slayer.
Dwie europejskie trasy koncertowe potwierdziły popularność Behemoth również na Starym Kontynencie, a wyprzedane 11 koncertów w Polsce zmotywowało zespół do przygotowania kolejnej dużej trasy koncertowej w naszym kraju, która odbędzie się w maju 2006 roku.
Ostatni album zespołu zatytułowany „Demigod”, sprzedał się na świecie w nakładzie blisko 70 tys. egzemplarzy, tym samym plasując grupę w ścisłej czołówce polskich wykonawców, jeśli chodzi o wyniki sprzedaży.
Klasę i sukcesy Behemoth niejednokrotnie podkreślały światowe media muzyczne (publikacje w magazynach Revolver, Terrorizer, Metal Hammer) jak również największe gazety w Stanach Zjednoczonych (L.A. Weekly).
Na popularność zespołu nie pozostały obojętne najpopularniejsze stacje muzyczne na świecie (MTV, VIVA, Fuse TV), które regularnie emitują videoklipy Behemoth (zrealizowane przez Joannę Rechnio – znaną ze współpracy z Sistars, O.N.A., czy Chylińską) oraz informują o osiągnięciach zespołu: (http://www.mtv.com/news/articles/1524101/20060209/behemoth.jhtml?headlines=true).
W najbliższych miesiącach Behemoth dwukrotnie pojawi się w Stanach Zjednoczonych, najpierw w kwietniu na około 30-tu koncertach u boku Morbid Angel, a w wakacje na objazdowym festiwalu Sounds Of Underground (będącym alternatywą dla osławionego Ozzfest), gdzie średnie frekwencje wahają się między 3000 a 5000 widzów.