MARKETING POLITYCZNY. Perspektywa psychologiczna

Strona www: www.gwp.
pl

Praca obejmuje cały obszar zagadnień tradycyjnie wiązanych z marketingiem politycznym. Autorzy zajmują się: modelami marketingu politycznego, zagadnieniami segmentacji rynku wyborczego, pozycjonowaniem kandydatów i ugrupowań politycznych, rolą mediów w kontekście kampanii politycznej i reklamy politycznej, problematyką debat wyborczych i wieloma innymi zajmującymi tematami z tego obszaru wiedzy.

Po książkę tę powinni sięgnąć wszyscy, którzy planują aktywnie uczestniczyć w przyszłych wyborach. Polecamy lekturę osobom chcącym zaistnieć w polityce, a także tym, które chcą im pomóc w osiągnięciu tego celu.

"Książka Wojciecha Cwaliny i Andrzeja Falkowskiego jest naprawdę znakomita. Prezentuje szerokie i wieloaspektowe spojrzenie na zagadnienie marketingu politycznego. Autorzy odwoływali się do licznych badań własnych, prowadzonych w ostatniej dekadzie. Tekst jest więc silnie osadzony w naszej rodzimej rzeczywistości społeczno-politycznej, ale odwołuje się też do realiów zachodnich. Dzięki niemu dowiemy się zatem nie tylko, dlaczego wybory wygrał Bush, ale jakie są powody popularności Leppera."

Z recenzji wydawniczej prof. Dariusza Dolińskiego

Wojciech Cwalina jest adiunktem w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego. oraz doradcą w politycznych kampaniach wyborczych. Stypendysta Fundacji na rzecz Nauki Polskiej w 2001 roku. W 2004 laureat przyznawanej przez Komitet Nauk Psychologicznych PAN, Nagrody im. Andrzeja Malewskiego. Autor i współautor prac z psychologii poznawczej, organizacji i zarządzania, marketingu politycznego oraz psychologii mediów, w tym Television and Politics in Evolving European Democracies (1999), Handbook of Political Marketing (1999), Telewizyjna reklama polityczna (2000). Od 2002 należy do rady redakcyjnej Journal of Political Marketing.

Andrzej Falkowski profesor zwyczajny, pracuje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Należy do International Society for Ecological Psychology oraz Association for Consumer Research. Był stypendystą Fundacji Fulbrighta. Autor i współautor książek z zakresu psychologii poznawczej i psychologii stosowanej (w dziedzinie zachowań konsumenckich i wyborczych), w tym: Television and Politics in Evolving European Democracies (1999), Psychologia zachowań konsumenckich (2001, wspólnie z Tadeuszem Tyszką) oraz Praktyczna psychologia poznawcza: Marketing i reklama (2002). Jest jednym z redaktorów Handbook of Political Marketing (1999), a od 2002 r. współredaguje Journal of Political Marketing.





« powrót
Komentarze
Polityka Prywatności