W numerze m.in.
Studenckie Życie
Moda
Zdrowie
Różności
Turystyka
Humor dnia
W auli wykładowej siedzi dwóch studentów. Nie daleko siadła ekstra panienka. Jeden z nich postanowił ją poderwać. Napisał na kartce : "Masz ładną nogę" i rzucił do niej. Panienka się uśmiechnęła i odpisała : "Drugą też mam ładną". Koleś zaraz napisał "To może się umówimy między pierwszą a drugą?". Rzucił i w trzy minuty później wyszedł z panienką z auli. Student który został, też upatrzył sobie niezłą kobiałkę i dawaj ten sam numer: "Ładną masz nogę" "Drugą też mam ładną" "To może się umówimy między trzecią a czwartą" Panienka się oburzyła, coś napisała, rzuciła i wyszła. Facet czyta: "Między trzecią a czwartą to ty się umów z krową!" .
|
Wiosna/Lato 2004
nowe kolekcje, które niechętnie będziemy skrywać pod ubraniem...
Sloggi, niczym druga skóra
Firma Triumph International ma w swojej ofercie
bardzo różnorodną kolekcje majteczek Sloggi.
Sloggi tradycyjne wykonane z bawełny z domieszką
Lycry w 4 różnych krojach, (String, Tai, Midi, Maxi )
lub Sloggi Sensual, wykonane z niezwykle delikatnej
dzianiny ( poliamid i elastan), idealnie przylegają do
ciała, niczym druga skóra.

Nowoczesny komfort
i... sen o naturze
Tej wiosny Schiesser proponuje na
dzień kolekcję związaną z czystymi
liniami, lekkimi, choć wytrzymałymi
materiałami, oraz delikatnością barw inspirowanych
powietrzem, wodą i ziemią.
A na noc świat luksusu z odrobiną egzotyki.
Wyrażają to mocne barwy, desenie
zwierzęce i roślinne oraz orientalne elementy.
Energia, Akademia i Egzotyka
Atlantic Sport to linia sportowo-młodzieżowa. Jest to bielizna modna
i optymistyczna. Obok wzornictwa,
największą jej zaletą jest
wygoda użytkowania, uzyskana dzięki idealnie dopasowanym
krojom i fasonom. W kolekcji damskiej Atlantic proponuje trzy
linie wzornicze. Wiosną wprowadzone zostaną linie Energia oraz
Akademia, latem zaś - Egzotyka. W kolekcji męskiej na wiosnę
i lato 2004 dominują czyste kolory. Jej dynamiczny charakter wydobyto
poprzez zestawienia barw oraz kontrastowe dodatki, takie jak
gumy, lamówki i wstawki.

Bielizna dla młodych... duchem!!!
"Kolekcja wiosna - lato 2004 wyróżnia się niespotykaną do tej
pory ilością wzorów (ok. 300) i jest swoistym tyglem, w którym
mieszają się różne modne w tym sezonie tendencje, których jest
bardzo wiele... Bo tak naprawdę, wszystko jest modne... i lampasy,
i siatki i folk, i etno i styl dyskotekowych lat 80 tych...(...)"
Jola Buca - dyrektor generalny, główny projektant firmy KEY
więcej >>>tutaj.
|
|
|