Student NEWS - nr 15 - okładka
W numerze m.in.
 
Humor dnia
Studenci wybrali się na egzamin. Czekają pod drzwiami sali, nudziło im się wiec zaczęli się bawić indeksami. Tak jak to się kiedyś grało monetami w podstawówce - czyj indeks zatrzyma się bliżej ściany. Tylko że jednemu to nie wyszło zbyt dobrze, bo zamiast w ścianę trafił indeksem pod drzwi, i do sali w której siedział egzaminator. Przeraził się okrutnie, ale za chwile indeks wyleciał z powrotem. Otwiera, patrzy, a tu ocena z egzaminu: 4.0 Ucieszył się, no więc koledzy postanowili wrzucać dalej. Kolejny dostał 3.5, następny 3.0. W tym momencie zaczęli się zastanawiać... Kolejna ocena wydawała się dosyć jednoznaczna (2.5 nie wchodziło w grę). Wreszcie jeden postanowił zaryzykować. Wrzuca indeks... Czeka... Nagle otwierają się drzwi, staje w nich egzaminator:
- Piątka za odwagę!
.            

Wiosna/Lato 2004

nowe kolekcje, które niechętnie będziemy skrywać pod ubraniem...

Sloggi, niczym druga skóra

Firma Triumph International ma w swojej ofercie bardzo różnorodną kolekcje majteczek Sloggi. Sloggi tradycyjne wykonane z bawełny z domieszką Lycry w 4 różnych krojach, (String, Tai, Midi, Maxi ) lub Sloggi Sensual, wykonane z niezwykle delikatnej dzianiny ( poliamid i elastan), idealnie przylegają do ciała, niczym druga skóra.


Nowoczesny komfort i... sen o naturze

Tej wiosny Schiesser proponuje na dzień kolekcję związaną z czystymi liniami, lekkimi, choć wytrzymałymi materiałami, oraz delikatnością barw inspirowanych powietrzem, wodą i ziemią. A na noc świat luksusu z odrobiną egzotyki. Wyrażają to mocne barwy, desenie zwierzęce i roślinne oraz orientalne elementy.


Energia, Akademia i Egzotyka

Atlantic Sport to linia sportowo-młodzieżowa. Jest to bielizna modna i optymistyczna. Obok wzornictwa, największą jej zaletą jest wygoda użytkowania, uzyskana dzięki idealnie dopasowanym krojom i fasonom. W kolekcji damskiej Atlantic proponuje trzy linie wzornicze. Wiosną wprowadzone zostaną linie Energia oraz Akademia, latem zaś - Egzotyka. W kolekcji męskiej na wiosnę i lato 2004 dominują czyste kolory. Jej dynamiczny charakter wydobyto poprzez zestawienia barw oraz kontrastowe dodatki, takie jak gumy, lamówki i wstawki.


Bielizna dla młodych... duchem!!!

"Kolekcja wiosna - lato 2004 wyróżnia się niespotykaną do tej pory ilością wzorów (ok. 300) i jest swoistym tyglem, w którym mieszają się różne modne w tym sezonie tendencje, których jest bardzo wiele... Bo tak naprawdę, wszystko jest modne... i lampasy, i siatki i folk, i etno i styl dyskotekowych lat 80 tych...(...)"
Jola Buca - dyrektor generalny, główny projektant firmy KEY
więcej >>>tutaj.