Medycyna - różne artykuły

Kuchnia po studencku

O studenckim odżywianiu krążą prawdziwe legendy – od jedzenia kanapek „posmarowanych nożem” po gotowanie parówek w czajniku elektrycznym. Jedno jest pewne – większość studentów cierpi na brak czasu, brak snu i brak pieniędzy, więc trudno im zadbać o odpowiednią dietę.

Zajęcia, praca dorywcza, nauka, imprezy - grafik studenta jest bardzo napięty. Często brakuje w nim czasu na pożywny posiłek, dlatego w biegu sięga po fast foody. foodpanda, serwis i aplikacja do zamawiania jedzenia, przygotowała kilka rad, jak się odżywiać, by nie tylko być w znakomitej formie umysłowej i fizycznej, ale też zadbać o stan portfela.

1. Dobry start!

Jedz pożywne śniadanie -jeśli czeka Cię intensywna doba najlepiej przygotuj posiłek składający się z pełnoziarnistego pieczywa, musli czy jajek.Nie masz czasu, by zjeść w domu? Przygotuj kanapkę na zajęcia zamiast płacić za nią 3 razy więcej w uczelnianym bufecie. Pamiętaj też, aby nie spożywać zbyt dużej ilości cukru, ponieważ wywołuje brak koncentracji i senność.

2. Obiad jak u mamy

Masz ochotę na domowy obiad, a skończyły się już "słoiki"? Nie jesteś skazany na dania instant czy kebab. Możesz skorzystać z oferty bardzo popularnych ostatnio (i niedrogich) barów mlecznych lub też zamówić domowy obiad przez foodpanda.pl. Do wyboru są m.in.pyszne pierogiczy schabowe jak u mamy, które znajdziesz np. w Bistro Hagiel w Warszawie, Kuchni u Macieja w Krakowie, Rabarbarze w Poznaniu czy Zdrowych Garach we Wrocławiu.

3. Na nocny głód

Trzymaj pod ręką zdrowe przekąski, jak np. świeże lub suszone owoce, wafle ryżowe, ziarna słonecznikaczy jogurty naturalne. Zdecydowanie lepiej sprawdzą się jako "zastrzyki energii" podczas nocnej nauki do sesji, niż pełne konserwantów napoje energetyczne czy fast foody.

4. Domówka? Nie gotuj, zamów!

Dwoisz się i troisz co przygotować do jedzenia, a znajomi wpadają za godzinę? Skorzystaj z promocyjnych ofert na foodpanda.pl (zniżki nawet do 40%) i zamów pizzę z dostawą, a zaoszczędzony czas wykorzystaj na przygotowanie napojów.

5. …i niech Cię głowa nie boli

Pij dużo wody -szczególnie w trakcie i po imprezie. Dzięki temu unikniesz szumu i bólu głowy następnego dnia na uczelni. Noś też ze sobą butelkę wody na zajęcia, aby zawsze móc po nią sięgnąć zamiast po słodki napójz automatu.


data ostatniej modyfikacji: 2015-01-18 10:11:01



INFORMACJE, OGŁOSZENIA

Przegląd uczelni w Polsce

SGGW_BANER_220x300px_1.jpg
 
Polityka Prywatności